Beste,……………,
 
Zoals jullie ongetwijfeld wel weten is GZ Office Xperience ook al jaren jaren lang een van onze sponsoren, Ook dit jaar worden wij weer fantastisch ondersteund met het geheel opnieuw inrichten van onze vergaderzaal/ cursusruimte.
Welke straks weer een visite kaartje is van onze reddingsbrigade en waar veel bedrijven dan ook weer hopelijk veel gebruik van gaan maken . 
 
 
Zij helpen ons ook nu weer, ondanks de barre tijden die ons allen overkomen.
 
Vandaar mij vraag is of jullie deze mail  ( brochure’s) van Gz eens goed willen doorkijken en misschien wel door willen mailen naar jouw bedrijf en of bedrijf waar jullie bindingen mee hebben.
 
 Op deze manier willen wij dan ook graag weer wat terug doen om dit fantastische bedrijf  in de aandacht te brengen.
 
 
 

„”   Sponsoren helpen ons,  Wij helpen hen „”

 
 
Ook voor jou, je bedrijf, familie en vrienden is je omgeving, én de wereld totaal anders ten opzichte van slechts 8 weken geleden.
Dat geldt ook voor mij. Grootste plannen, kansen, acquisities van, en samenwerkingsverbanden met branchegenoten zouden in 2020 de basis vormen voor een verdere groei van GZ. Nu weet niemand hoe 2020 zich gaat ontwikkelen.
Natuurlijk zijn er ook mooie vooruitzichten, zoals ons schitterend nieuwe kantoorpand dat eind 2020 wordt opgeleverd.
Ondanks dat er inrichtings,- of vervangingstrajecten van meubilair of verhuizingen worden uitgesteld biedt de situatie ook kansen.
Communicatie, gezond & veilig werken, zowel thuis als op kantoor is van cruciaal belang. Faciliteren van de juiste werkomgeving zorgt voor optimale productiviteit. GZ geeft advie. De juiste balans tussen lege  kantoorgebouwen en werken aan de keukentafel zeg maar…
Het moment dat de kantoren weer opengaan komt dichterbij, maar wel met geheel nieuwe ‘spelregels’.
Wij krijgen veel vragen inzake het Covid-19 veilig maken van bestaande kantoor,- vergader,- en lunchomgevingen.
  • Wat moeten facility managers voor die tijd doen om een veilig en virusvrij kantoor te creëren en hoe ziet de werkomgeving er dan uit?
  • Anderhalve-meter-economie, het nieuwe normaal, werken conform de richtlijnen van het RIVM, van essentieel belang voor de toekomst van je bedrijf, maar hoe en met wie doe je dit?
  • Wie kan ons adviseren om tegen minimale kosten de noodzakelijke wijzigingen door te voeren en levert en implementeert deze oplossingen?
Dat doet GZ, sámen met jou!

Met een stappenplan om te kunnen komen tot een goede corona-bestendige werkomgeving. “Dit is onze aanpak om je verder te helpen met een interieur dat past in de anderhalvemetermaatschappij:”

Van ‘re’designing / ontwerpen, leveren van thuiswerkplekken tot integratie van eenvoudig bedienbare App’s m.b.t. gebouw/werkplekbeheersystemen. Van preventiemiddelen zoals desinfectiemiddelen of floorrouting tot Interne verhuis,- of handymanklussen, ook dat doen wij.
GZ , het wérkt gewoon!
We hebben elkaar nodig, laat je weten als ik je ergens mee mag helpen?
In de bijlage  ‘Anderhalf meter kantoor’  vind je de oplossingen om conform de RIVM richtlijnen verantwoord en veilig te kunnen werken. Altijd en overal. Daar helpen we graag bij!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Share This